sâmbătă, 9 februarie 2013

imi apare pe fata psoriazisul

către giurgiu Ma numesc S.... .a. V-am sunat sa fac programare in data de 01.03.13. pentru ceai Deniplant dar am uitat sa va intreb ca de unde trebuie sa iau ceaiul. Imi puteti sa-mi scrieti adresa corecta. Va multumesc. s......

.... Buna ziua.
Am primit mailul dumneavostra dar va rog sa asteptati un raspuns din partea domnului Giurgiu dupa data de 5 februarie la revenirea acestuia din concediu.
Va multumesc pentru intelegere,
Denis Giurgiu

 Buna ziua
Adresa biroului este:
Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 sector 2 bucuresti
tel 0744827881
eu sunt la birou numai intre orele 12-16


 Ma numesc S.. ....a si am o intrebare. Eu am cumparat ceaiul Deniplant si de 1 saptamana beau si acuma imi apare pe fata psoriazisul si asa ma ustura si foarte urat se vede. Ce pot sa fac pentru a nu ma ustura asa de tare? Eu inainte de a folosi ceaiul am avut crema Advantan dar nu mai folosesc de cand beau ceaiul. Aceasta e bine ca imi ustura si se vede mai tare pe fata, asta inseamna ca imi foloseste ceaiul Deniplant? Nu mai stiu ce sa cred....sper din suflet ca o sa-mi dispeara boala acesata mai ales ca am pe fata si mie rusine sa iesi afara din casa:(.
Va multumesc pt ca m-ati ascultat si va astept raspunsul dv.
O zi buna sa aveti.



Buna ziua
Puteti folosi o crema cosmetica sau un ulei natural
pe masura ce organismul va reactiona la ceai pielea isi va reveni in elasticitate si nu a va mai fi nevoie de creme.
Faptul ca inainte foloseati unguente sau alte creme a dus la obisnuinta organismului si dependenta de ele.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic