vineri, 15 februarie 2013

Am 22 de ani si am psoriazis pe cap,zona nasului

Buna ziua,
Am 22 de ani si am psoriazis pe cap,zona nasului , iar acuma a inceput sa imi apara si pe gat. Ce imi puteti recomanda si cum.pot cumpara? Sunt in oxford uk.
O zi buna,
Marin

 Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la bucuresti de la biroul nostru
Eu sunt la birou pe data de 01.03.13 intre orele 12-16

Daca nu aveti pe cineva care sa vina sa va ia plantele , ne puteti
trimite banii prin western union si cand ii primim va expediem
plantele la oxford

Banii se pot trimite pe adresa
GIURGIU GHEORGHE
loc VOLUNTARI
jud ILFOV
ROMANIA

Dupa ce expediati banii ne trimiteti un email cu:
numele si prenumele celui care a expediat banii
suma trimisa
din ce tara
codul din 10 cifre pentru ridicarea banilor
adresa unde trebuie sa expediem plantele

Plantele pentru o luna costa 35 euro +15 euro taxele postale


Multumesc.
Saptamana viitoare voi face plata
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic