miercuri, 6 februarie 2013

DERMATITA SEBOREICA III

Pozele le puteti vedea la adresa
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/viewtopic.php?p=3900#3900

Am promis ca va voi tine la curent cu evolutia tratamentului. Imi pare rau ca nu am un aparat foto performat , dar nu am vrut sa va dezamagesc . Astazi am 10 zile de Deniplant si pot sa spun ca sunt uimita de rezultatele obtinute. Boala mea este veche de 13 ani , mi-a aparut pe fondul unui soc emotional puternic .Sa zicem ca am tinut-o in frau cu unguentele , dar acestea in loc sa ma vindece , nu au facut decat sa imi extinda leziunile. Recunosc ca le-am ajutat si eu ...deoarece mereu imi rupeam cojile si-mi dadeam cu crema in dorinta de a nu se mai vedea si a le acoperi cu fond de ten. Toata adolescenta mea nu am avut probleme cu cosurile , dar am dobandit si o acnee de la folosirea produselor cu corticoizi, hidrocortizon etc. (NU DIPROSALIC !NU ELOCOM PE FATZA !!! -nu faceti ca mine chiar daca leziunile se treceau peste noapte).In 2007 mi s-a extins pentru prima data dermatita pe TOATA fruntea.
Cam asa arata pielea mea ...si nu in puseul cel mai groaznic ... in sensul ca cel mai rau am fost cand imi era afectata inclusiv toata fruntea. Pozele sunt facute in luna noiembrie2007 moment cand am decis DEFINITIV sa nu mai dau pe fata cu vreun unguent cu corticoizi , am mai dat doar cu crema obisnuita.


Am vazut cu ochii mei efectele cortizonului pe pielea altcuiva si mi-am jurat ca n-o sa mai pun pic de unguent pe fata. Din luna noiembrie pana pe 12 ianurie cand am inceput tratamentul cu Deniplant pielea mea de pe fata era toata numai cruste groase galbui...pot sa spun ca singurele locuri neafectate fiind obrajii , dar si acolo se mai ivea cate un cos . La fel aveam obiceiul sa-mi mai rup cojile si sa-mi dau cu crema obisnuita pe fata . Nu va mai spun ce senzatie de usturime si mancarime si nervozitate in acelasi timp reprezenta tot acest disconfort...

Cum am reactionat la tratamentul Deniplant urmat cu ' sfintenie' ...am descris mai sus . Totusi e miraculos cum mi s-a curatat pielea. Mai intai fruntea , pe urma aripile nasului, apoi tampla stanga ... NU MI_AM RUPT COJILE ! Am reusit sa ma abtin si acesteau au cazut pe zi ce trece.

De ce spun ca e miraculos ...pentru ca cum v-am spus din noiembrie pana in ianuarie nu am pus unguent pe fata , iar pielea a fost toata o crusta in acest timp si in 10 zile cat am baut ceaiul pielea s-a curatat. Cred ca nu exista dovada mai mare ca acest ceai functioneaza. Carcotasii ar putea spune ..pai da boala asta are perioada cand dispare si reapare...dar de ce in 2 luni si jumatate cat n-am pus Diprosalic pe fata nu am vazut nici un semn de ameliorare?

Un efect nou pentru mine este aparitia unor leziuni pe gat .Nu le-am avut niciodata , dar nu ma ingrijoreaza pentru ca sunt mici si deja dau semne ca se trec...tot le tamponez cu ceai , cataplasma nu pot sa pun noaptea ca ma jeneaza.
Au aspectul unor piscaturi de tzantar ..poate nici nu-i seboree si mi-au aparut de la prajiturile cu care m-am laudat mai sus ca le-am consumat.

Sunt inca la inceput de drum cu tratamentul , dar rezultatele nu au incetat sa apara chiar dupa 10 zile ...si chiar pot sa spun : WOW !Functioneaza !
Va incurajez si pe voi sa va tratati cu Deniplant , sa incercati, rau nu are ce sa va faca. MULTA MULTA SANATATE VA DORESC TUTUROR ! Multumesc domnului Giurgiu pentru mesaj , pentru sfaturi ...si nu numai atat !

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic