miercuri, 23 mai 2012

boala crunta psoriazis

buna ziua sint o mama disperata ,am un fiu de 30 de ani si i-a aparut aceasta boala crunta psoriazis de 3 luni pe picioare ...in acest moment am citit de dvs.si va si scriu va rog mult ajutati-ne cu acest ceai si va rog sa ne scrieti cum sa-l platim prin ramburs cind vine coletul sau oricum...indraznesc sa amintesc ca sint crestina penticostala,si vazind amintindu-se de Fundatia Speranta ma gindesc ca aveti ceva comun cu fratii adventisti...Domnul sa va binecuvinteze oricum pt incurajarile pe care ni le-ati dat pt.ca intr-adevar doctorita asa i-a spus ca nu este scapare in fata acestei boli ori noi stim ca prin Domnul Nostru Isus Cristos totul este posibil.... cu respect k... maria adresa noastra K............ COM.BOTIZ JUD.SATU MARE VA ROG MULT SA-MI RASPUNDETI....., BUNA ZIUA VA SCRIU DIN NOU VA ROG RASPUNDETI-MI SIN F.NECAJITA CU RESPECT K.....R Buna ziua Plantele Deniplant se pot obtine numai de la biroul nostru din Bucuresti. Nu putem trimite prin posta Pentru programari sau alte detalii puteti suna la 0744827881 sau 0212338973 Cu stimaGheorghe Giurgiu În data de 23 aprilie 2011, 16:03, kajtar marika a scris: buna ziua totusi revin si insist de ce nu-mi puteti trimite acele ceaiuri prin posta cu ramburs....va dati seama ce-ar insemna sa mergem de aici din capatul acesta de tara, satu mare...n-am fost in bucuresi asa ca numai pe taximetre am cheltui o groaza de bani si ne este frica de necunoscut...n-avem cum sa mergem...dar citind mai multe despre dvs.imi dau seama ca functionati sub fundatia speranta....daCA ne-ati indica un cont v-am trimite banii si acolo...totusi iertati-ma nu iteleg..care este scopul dvs.....daca vi s-a dat acest har eu cred ca de aceea vi s-a dat ca sa ajutati pe cei pe care puteti....in criza actuala cind ne zbatem numai noi stim cum ca sa facem fata nevoilor dvs.ne mai puneti la niste chetluiel mari de ce??????? Domnul sa va binecuvinteze k.... Buna ziua Revin si eu si va spun ca Fundatia Medicala Speranta si-a incetat activitatea legata de psoriazis. Cei care lucrau la acest proiect nu se mai ocupa cu asa ceva. Acum eu ma ocup cu cultivarea si vanzarea plantelor. Nu am un serviciu care sa se ocupe cu trimisul prin posta. O data la 4 saptamani ma intalnesc la biroul din bucuresti cu cei care doresc sa cumpere aceste plante Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic