duminică, 20 noiembrie 2011

Romanii sunt oameni buni

Am urmarit emisiunea respectiva si avand si eu acest blog, mi-am spus ca pot da o mana de ajutor pentru schimbarea acestei perceptii.
Romanii sunt oameni inventivi
As vrea sa ma opresc la aceasta expresie. Pai daca nu s-ar fi inventat Deniplant atat eu cat si alte mii de bolnavi de psoriazis ne-am fi chinuit si astazi cu aceasta boala.
Am asteptat de la americani, japonezi sau chinezi sa ne aduca un medicament pentru aceasta boala, insa vad ca in afara de unguente care mai mult te amagesc nu prea ai ce lua de la ei.
Daca il intrebi pe google daca a auzit de inventatori romani iti va de 150.000 referinte.
iar pentru romani inventatori vei primi 1500000 referinte
Nu mai spun de competitiile internationale unde romanii de fiecare data iau primele locuri.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic