duminică, 27 noiembrie 2011

Am citit despre miracolele DENIPLANT-ului

Bună ziua domnule GIURGIU,
Am citit despre miracolele DENIPLANT-ului,sens în care, vă rog foarte mult să-mi trimiteti si mie un pachet de ceai, binenţeles contra cost, pentru a putea începe imediat tratamentul indicat de d.voastră. De câteva luni mi-a apărut chiar în spatele genunchilor mai multe pete de roşeaţă care mă deranjează şi uneori mă mănâncă, arătând exact ca psoriazisul. ( Ca cele din fotografiile de pe site!) Nu sunt foarte mari, dar nu vreau să se extindă. Am folosit crema TRIDERM, însă nu are un rezultat spectaculos, ba dimpotrivă, este o solutie de moment, iar petele devin mai pronunţate. Vă cer sfatul şi rugămintea dacă puteţi să-mi răspundeţi cu o opinie la acest e-mail, adresa luciansenes@yahoo.com Sau cum trebuie procedat pentru a intra în posesia ceaiului?

Buna ziua,
Pentru a pbtine plantele Deniplant puteti veni pe data de 09.12.11 la biroul din Bucuresti sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 intre orele 12-16
Nu avem un serviciu care sa trimita prin posta
Alte detalii puteti primi la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic