sâmbătă, 17 septembrie 2011

ceaiul Deniplant este acelasi pentru toata lumea, la unii a mers la altii nu.

Romeo Montague appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to Romeo Montague's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

Romeo Montague: sara buna
giurgiu gheorghe: buna seara
Romeo Montague: cum merge cu deniplant?
Romeo Montague: ceva efecte pozitive?
giurgiu gheorghe: in ce sens
Romeo Montague: in toate sensurile
giurgiu gheorghe: nu inteleg intrebarea
Romeo Montague: adica ce feedbackuri primeste deniplant
giurgiu gheorghe: foarte bune
giurgiu gheorghe: pe blog si pe forum sunt afisate si cele bune si cele rele
Romeo Montague: la mine nu a avut absolut nici un efect
giurgiu gheorghe: pentru psoriazis?
Romeo Montague: nu, urticarie, uritacarie fizicala, urticarie colinergica, urticarie comp. autoimuna(ultimul).
giurgiu gheorghe: este posibil
giurgiu gheorghe: au fost si persoane la care organismul nu a raspuns pozitiv
Romeo Montague: unde e blogul sa scriu asta?
Romeo Montague:
giurgiu gheorghe: http://deniplant.blogspot.com/
Romeo Montague: am completat la mine acolo unde incepusem topic pe forum
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: aceasta discutie va fi postata si pe blog
Romeo Montague: Deci la mine din pacate nu a avut absolut NICI UN EFECT! acest ceai..

Cum facem sa recuperez si eu banii aruncati pe 2 ceauri? ultima data a ramas ca banii se pot returna daca nu au efect ceaiurile..
giurgiu gheorghe: garantia deniplant spune clar in ce conditii se pot recupera banii
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
Romeo Montague: da
Romeo Montague: problema e ca eu am plecat din buc in perioada aia
Romeo Montague: e asta e
Romeo Montague: macar sa zic si la cei care mai vor sa cumpere sa nu arunce banii pe prostii
Romeo Montague:
giurgiu gheorghe: Repet, au fost si persoane nemultumite ca si tine, insa au fost si persoane fericite ca au scapat de acesta boala.
giurgiu gheorghe: ceaiul Deniplant este acelasi pentru toata lumea
giurgiu gheorghe: la unii a mers la altii nu.
Romeo Montague: ceaiul deniplant este o frectie
giurgiu gheorghe: ok
Romeo Montague: nu a avut nici un efect nici dupa prima luna
Romeo Montague: am vorbit despre asta
Romeo Montague: am zis sa mai incerc o luna
Romeo Montague: ca poate poate
Romeo Montague: iar dupa aia nu am mai avut eu timp de drumuri aiurea
Romeo Montague: ca am plecat din bucuresti
giurgiu gheorghe: vad ca discutia degenereaza si nu atre rost sa o continuam
Romeo Montague: pai o sa spun eu la lume adevarul
Romeo Montague: ce sa mai stam de vorba
giurgiu gheorghe: cum am precizat acesta discutie va fi pe blog
giurgiu gheorghe: buna seara
Romeo Montague: cine dracu citeste toate porcariile alea incurcate?
Romeo Montague: nearanjate
Romeo Montague: prost organizate
Romeo Montague: fac eu site calumea.... cu ASA NU
Romeo Montague is typing...
Romeo Montague: ASA NU faceti

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic