vineri, 16 septembrie 2011

Am citit cu mare interes despre articolul pe care Dumneavoastra l-ati enuntat despre Psoriasiz.

Stimate Domn,

Am citit cu mare interes despre
articolul pe care Dumneavoastra l-ati enuntat despre Psoriasiz.
De mai
bine de doua luni de zile, am capatat niste pete rosii pe pilpa
piciorului stang, apoi au aparut cateva si pe piciorul drept, iar acum o
saptamana o pata chiar la genunchiul stang la articulatie.Bineanteles ca
nestiind ce sunt, am folosit ca si Dumneavoastra unguente naturiste, dar
fara efect. Apoi am apelat la medicul dermatolog care mi-a indicat un
tratament pentru un gen de eczema apropiat de psoriasiz si anume:
DIPROSALIC-unguent, TRIDERM-crema, DAIVOBET-unguent, si un spray
AVENE-apa termala.Precizez ca nu le-am folosit inca, iar dorinta mea era,
de a va intreba daca pot urma tratamentul cu produsul DENIPLANT.

Va
multumesc respectuos,


Buna ziua
Desigur, nu este nici o problema a incerca ceaiul Deniplant
Pentru a-l obtine este necesar sa veniti sau sa trimiteti pe cineva la Bucuresti pe data de 16.09.11 sau pe data de 14.10.11
Pentru programari si alte detalii puteti suna la 0744827881 sau 0212338973

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic