vineri, 10 iunie 2011

prietenul meu cu care traiesc de 2 ani sufera de psoriazis

Buna seara, ma numesc R......... A...... sunt din judetul Cluj-Napoca dar momentan traiesc in Malta.Motivul pentru care va scriu este urmatorul: prietenul meu cu care traiesc de 2 ani sufera de psoriazis, aceste pete avandule numai pe picioare , le are de 3 ani de zile , el mi-a spus ca i-au aparut din cauza stresului , a incercat foarte multe metode dar in zadar.Intr-o zii am cautat pe internet leacuri si unguente pt aceasta boala astfel am dat de site-ul respectiv . Am cautat la Cluj dar nu am gasit. Se poate comanda cumva de la bucuresti si sa ne vina colet la Malta??? Va rog din suflet daca se poate sa ne ajutati , platim tot ce este necesar doar sa ajunga la noi ceaiul respectiv. Dupa ce am citit de pe site am o incredere in acest ceai si chiar imi doresc mult sa incerce. Astept un raspuns. Va multumesc .

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic