luni, 27 iunie 2011

am crezut ca as putea sa primesc sfaturi,in privintza acestei boli,psoriasis

Oana Rothbaecher: buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
Oana Rothbaecher: sper ca vb cu giurgiu gheorghe?
giurgiu gheorghe: da
Oana Rothbaecher: am citit despre dv,as dori sa intreb, daca eu folosesc crema de galbenele,si ceaiul de pelin
Oana Rothbaecher: sunt in faza foarte usoara,am foarte putin
Oana Rothbaecher: dar cum scap de asa ceva
Oana Rothbaecher: am incercat cu tinctura de propolis,de iod
giurgiu gheorghe: despre ce vorbim
Oana Rothbaecher: am crezut ca as putea sa primesc sfaturi,in privintza acestei boli,psoriasis
Oana Rothbaecher: sau?
giurgiu gheorghe: eu am folosit plantele deniplant
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
Oana Rothbaecher: inafara de faptul ca am citi de deniplant,as fi vrut sa stiu si eu exact ,daca galbenelele si pelinul,sunt intradevar pe cale sa vindece,eu am o forma usoara,pe genunghi ,foarte putin, si putin pe miini,dar as vrea sa o tratez din timp
Oana Rothbaecher: daca am deranjat cu ceva,i-mi cer scuze!
giurgiu gheorghe: nu ati deranjat
giurgiu gheorghe: dar eu nu am folosit nimic la exterior
giurgiu gheorghe: pana nu rezolvati problema interna nu faceti nimic
giurgiu gheorghe: doar va amagiti
Oana Rothbaecher: am inteles
Oana Rothbaecher: si ce contine deniplant?
Oana Rothbaecher: daca nu sunt indiscreta?
Oana Rothbaecher: in orice caz,voi cumpara,insa eu locuiesc in germania,aici nu se gaseste,cel putin am intrebat la farmacii
giurgiu gheorghe: pe acesta tema putem discuta numai direct nu pe messenger
Oana Rothbaecher: e asa secret?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: este unic in lume
Oana Rothbaecher: ok
Oana Rothbaecher: cind vin in romania unde va pot gasi?
giurgiu gheorghe: eu sunt in bucuresti din 4 in 4 saptamani
Oana Rothbaecher: banuiesc ca pot cumpara direkt de la dvs?
giurgiu gheorghe: luna acesta am fost pe 24
giurgiu gheorghe: luna viitoare voi fi pe 22
Oana Rothbaecher: cred ca asa curind nu as putea veni,dar oricum vom lua legatura,daca indraznesc sa va cer un numar de telefon precis?
giurgiu gheorghe: 0212338973
giurgiu gheorghe: sau 0744827881]
giurgiu gheorghe: 0744827881
Oana Rothbaecher: Danke!
giurgiu gheorghe: cu placere
Oana Rothbaecher: cit timp ar dura un tratament?
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: altiio sunt de peste 2 ani in tratament
Oana Rothbaecher: si le-au trecut?
giurgiu gheorghe: si au fost si persoane la care nu a raspuns organismul
Oana Rothbaecher: chiar?
giurgiu gheorghe: da
Oana Rothbaecher: dupa ce faci tratamentul si crezi ca ai scapat de aceasta boala,poate revenii?
Oana Rothbaecher: dvs sunteti complet refacut dupa tratament?
giurgiu gheorghe: la mine nu a mai aparut de peste 25 de ani
Oana Rothbaecher: folosind asa ceva
giurgiu gheorghe: au fost si persoane la care a aparut dupa 10 ani
giurgiu gheorghe: depinde de organism cum isi rezolva problema interna si apoi de modul de viata
Oana Rothbaecher: dar din ce este miraculosul leac?)
Oana Rothbaecher: Dein Freund hat Dir ein cooles Emoticon geschickt, zum Abholen klicken http://www.smileyhub.com/s.asp?im=Yahoo&ref=3&ses=42436307&rsn=2&app=38200510&vp=2&cont=%5c@TCBE(20114)(21)$V=2,S=42436307$%5c@TCEE
giurgiu gheorghe: da, este un leac din plante
Oana Rothbaecher: noi mergem mereu in spania la mediterana,apa sarata mi-a facut bine, dar de la stress mi-a reaparut
Oana Rothbaecher: din cite plante
Oana Rothbaecher: ?
giurgiu gheorghe: cum am spus nu putem discuta acest lucru pe mes
giurgiu gheorghe: au mai incercat si cei de la clinica neukirchen sa afle
Oana Rothbaecher: ok,eu locuiesc in Stuttgart
Oana Rothbaecher: ok
Oana Rothbaecher: multumesc pt info
Oana Rothbaecher is typing...
Oana Rothbaecher: numai bine va doresc!
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: si eu va doresc la fel
Oana Rothbaecher:
Oana Rothbaecher: v-am gasit si pe facebook,m-am bucurta ca cel putin stiu acum cu cine vorbesc
Last message received on 27.06.2011 at 12:21
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: puteti vedea la www.giurgiugheorghe.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic