luni, 20 iunie 2011

In februarie am cumparat de la dumneavoastra 4 cutii de ceai deniplant psoriazis,

Buna ziua,

In februarie am cumparat de la dumneavoastra 4 cutii de ceai deniplant
psoriazis, iar la sfarsitul acestei luni mi se termina si as dori sa mai
cumpar inca 4 cutii. Din pacate persoana care le-a ridicat de la biroul
dumneavoastra in februarie nu va fi vineri in tara si nu reusesc sa gasesc
pe alticineva (de incredere) care sa mi le cumpere de data asta.

Apelez din aceasta cauza la bunavointa dumneavoastra, sa gasim totusi o
modalitate de expeditie, printr-un serviciu de curierat rapid. Fac acest
tratament de 3 ani deja, cu rezultate bune si mi-ar parea rau sa-l intrerup
si banuiesc ca nici dumneavoastra nu doriti sa pierdeti un client fidel.

Majoritatea firmelor de curierat rapid pot ridica coletele de la domiciliul
expeditorului si ma gandeam ca poate chemati dumneavoastra un asemenea
curier vineri cand sunteti la birou, ca sa ridice coletul pentru mine. In
februarie mi-a fost trimis coletul prin Fancurier, preluat de la domiciliul
expeditorului.

Nu-i nici o problema din partea mea daca nu este posibila varianta ramburs,
dati-mi un cont bancar si va trimit banii in avans, incluzand desigur toate
taxele de expeditie, ca sa fie totul in regula.

Va multumesc si astept un raspuns de la dumneavoastra.

Toate cele bune,
F....... O....

Buna seara
Singura posibilitate de a obtine plantele deniplant este de la biroul din Bucuresti pe data de 24.06.11
Am desfiintat serviciul care se ocupa cu trimiterile prin posta si nu mai are cine sa se ocupe cu acest lucru.

alte detalii la 0212338973
sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic