joi, 19 mai 2011

Am mare nevoie de Deniplant pentru a-mi continua tratamentul

Buna seara,
Am mare nevoie de Deniplant pentru a-mi continua tratamentul.
Am marea rugaminte la Dvs. sa-mi precizati cand ma puteti programa in acest scop la biroul dvs. din sos. Pantelimon 258.
Astept cu mare incredere raspunsul dvs.
Cu deosebite multumiri,
F..A..
Buna ziua
Pe data de 27.05.11 eu sunt la biroul deniplant
Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Va multumesc frumos pentru operativitatea precizarilor.
Va rog mult sa-mi spuneti si care este intervalul de timp in care va pot gasi la biroul Deniplant sos. Pantelimon, in data de 27.05.11.
Cu aceleasi multumiri,

Buna ziua
intre orele 14-16
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic