joi, 19 mai 2011

Am fost la doctorul de familie care este deasemenea roman si mio zis ca sar putea sa fie psoriazis sau o dermatita

Buna ziua domnule Giurgiu ,ma numesc M....si locuiesc in Canada in provincia Quebec si mam inscris pe formul vostru cu numele de `aurelian07` . Din luna aprilie am niste rosheatza pe coate si dupa doua saptamani am niste bubite pe mani umplute cu apa si oleaca de mancarimi pe cap. Am fost la doctorul de familie care este deasemenea roman si mio zis ca sar putea sa fie psoriazis sau o dermatita si mio dat o crema cu corticosteroid si mio dat un rendezvous pe 10 august la un dermatolog. Am ajuns pe forumul vostru si am citit lumea este multumita de ceaiul Deniplant si am citit ca psoriazis chiar poate fii vindecat si ma uimit . Nu am scris pe forum pentru ca , cand trimitem messajul imi zicea `Protocol Error` de acea am decis sa va scriu direct pe email-ul vostru. As vrea sa command ceaiul vostru cu toate efforturile pe care or sa fie avand faptul ca locuiesc peste ocean. Nu am problema de bani findca locuiesc in Canada si ma descurc si singuru meu scop este sa ma insanatosesc cu orice pret. Putetzi sa imi zicetii procedurile cum sa fac sa cumpar ceaiul si sa ajunga pe meleagurile Canadei. Multumesc foarte mult domnule Giurgiu.

Buna ziua
Cum ati vazut si pe site-ul www.deniplant.ro este vorba de o pulbere de plante(din motive lesne de inteles nu va pot spune care sunt acestea)din care se prepara un ceai , cu lamaie si miere, ceai care se beq zilnic timp de mai multe luni. Au fost persoane care au folosit 4-6 luni, dar sunt persoane care au depsit 2 ani de cand il folosesc.
Au fost si persoane la care organismul nu a raspuns si nu le-a fost de folos.(10-15 %)
De aceea dupa prima luna de folosire cine nu e multumit poate veni la birou , si in urma completarii unui proces verbal primeste banii inapoi.

Plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti
Daca aveti o ruda in tara poate veni si le cumpara

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic