duminică, 29 mai 2011

am 20 de ani si sufar de psoriazis gutat

Buna ziua,
Numele meu este A...,am 20 de ani si sufar de psoriazis gutat.Declansarea psoriazisului a avut loc in noiembrie anul trecut,aparand mai intai pe scalp.Prima data nu i-am dat importanta crezand ca totul se intampla de la schimbarea samponului,dar vazand ca se intensifica am apelat la dermatolog care mi-a pus diagnosticul de PSORIAZIS,iar ca si tratament pentru scalp mi-a prescris Xamiol gel.Trebuie sa recunosc ca pentru o perioada de 2 saptamani mi-au disparut,dar apoi au reaparut nu numai pe scalp ,ci pe intreg corpul,stresul la care am fost supusa intensificandu-se odata cu inceperea sesiunii si a proiectelor din perioada ianuarie-februarie.Mi s-au recomandat unguente precum clobetasol,daivobet si locoid,cel din urma avand un efect destul de bun.Celelalte insa mi-au lasat niste pete albe(care presupun ca sunt normale dupa utilizarea cremelor),dar pe picioare bubitele sunt foarte rosii,multe si ma ustura uneori.Tin sa va anunt ca am renunta si la creme si am trecut la un regim alimentar strict si la pastile pe baza de plante,poate vor da rezultate.Am auzit de ceaiul dumneavoastra si de efectele acestuia asupra mai multor persoane si as fi interesata sa-mi dati mai multe detalii gen : cat timp imi ajunge o cutie de Deniplant,de unde o pot procura si cum trebuie sa il beau.V-as fi foarte recunoscatoare si sper ca ceaiul dumneavoastra sa ma ajute.
Va multumesc anticipat,
A... M.

Buna ziua

Plantele Deniplant costa 150 lei pentru 30 de zile

Au fost persoane care au folosit 4-6 luni , altele peste 2 ani, si au fost persoane la care organismul nu a raspuns.

In general in prima luna se poate vedea daca organismul raspunde sau nu.
Dupa o luna de zile daca nu sunteti multumita puteti veni la biroul din
bucuresti si primi banii inapoi.

Plantele se pot obtine numai de la bucuresti pe data de 24.06 .11 intre orle 12-16 (cu programare prealabila)

Alte detalii la 0744827881

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic