sâmbătă, 19 martie 2011

As dori sa achizitionez si eu tratamentul pentru psoriazis.

Buna ziua,

As dori sa achizitionez si eu tratamentul pentru psoriazis.
Am fost diagnosticata cu psoriazis palmar si plantar. Mi s-au recomandat raze puva si tot felul de chimicale pe care am refuzat sa mi le administrez deoarece simt ca organismul meu nu poate accepta asa ceva.
Totul a inceput in august anul trecut sub forma de batatura la piciorul drept.Treptat mi-a cuprins tot calcaiul.De asemenea in palme a inceput cu o pata rosie mica intai la mana dreapta, apoi si la cea stanga. Acum imi sunt afectate amandoua mainile cu crusta pe toata suprafata palmelor.Am si un set de analize daca va sunt necesare(sange, urina).

Sunt din Bucuresti.Va rog sa imi spuneti cum pot achizitiona tratamentul in cel mai scurt timp.
Va multumesc din suflet.

Buna seara
Puteti obtine o programare sunand la tel 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic