luni, 7 martie 2011

am fost diagnosticat cu psoriazis vulgar anul trecut

Buna ziua,

Ma numesc A.V, am 24 ani si am fost diagnosticat cu psoriazis vulgar anul trecut in urma unei biopsii. Am aceasta boala de aproximativ 7 ani, timp in care m-am tratat cu diferite unguente, sampon sau solutii (ex. Nizoral sampon, Diprosalic, Tractopon, Lipobase, etc.). Au efect de moment. Imediat ce am intrerupt tratamentul boala a recidivat. Eczemele mi-au aparut in zona scalpului, in urechea stanga si in spatele urechii drepte (cea mai noua). Deasemenea, recent mi-a aparut un punct rosiatic mic care face scuama, pe antebratul stang.
Daca sunteti amabil, va rog sa-mi recomandati un tratament pentru aceasta afectiune. Astept mail-ul dumneavoastra si v-as ruga sa-mi comunicati si pretul respectivului tratament.

Cu respect,
A.V.


Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic
Daca doriti sa folositi plantele Deniplant (www.deniplant.ro) le puteti obtine cu programare de la biroul deniplant din Bucuresti
Pentru detalii la 0744827881 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic