vineri, 27 august 2010

sunt foarte multumita de ceaiul deniplant

Show Recent Messages (F3)

.Lori ~Alex.: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
.Lori ~Alex.: georgiana iacob este numele meu
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: spuneti
.Lori ~Alex.: folosesc ceaiul dvs de 2 luni
.Lori ~Alex.: s-au produs modificari
giurgiu gheorghe: pozitive sau negative
.Lori ~Alex.: insa am observat daca stau la plaja ele se mai usuca si pica acelel cojite
.Lori ~Alex.: pozitive bineinteles
giurgiu gheorghe: poate grabi la suprafata
giurgiu gheorghe: trebuie inlaturate insa deficientele interne pt o rezolvare
.Lori ~Alex.: deci
.Lori ~Alex.: nu este nicio prob
giurgiu gheorghe: nu
.Lori ~Alex.: daca stau la soare
giurgiu gheorghe: nuu
.Lori ~Alex.: se vor vindeca la suprafata
giurgiu gheorghe: cura felio marina poate fi benefica
.Lori ~Alex.: insa o sa continui ceaiul si pt vindecarea din interior
giurgiu gheorghe: in mod normal asa trebuie facut
giurgiu gheorghe: altfel va pacaliti
.Lori ~Alex.: daca vreti sa imi explicati
.Lori ~Alex.: ce este acel ceva din interior
.Lori ~Alex.: un microb cv
giurgiu gheorghe: nu am idee
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
.Lori ~Alex.: ca nu inteleg deloc
giurgiu gheorghe: insa daca numai band un ceai pielea se vindeca singura inseamna ca el actioneaza in exclusivitate intern
.Lori ~Alex.: am inteles
.Lori ~Alex.: din cate am citit si am auzit
.Lori ~Alex.: niciun medic din toata lumea nu a descoperit nimic pt vindecarea psoriazisului
giurgiu gheorghe: poate ca nu are interesul
giurgiu gheorghe: ei vor sa trateaza perpetuu piele la suprafata
giurgiu gheorghe: e mai usor sa vindeci un strat de piele de cat sa actionezi asupra cuazei care produce acea dereglare
.Lori ~Alex.: sunt foarte multumita de ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: e foarte bine ca va ajuta
Last message received on 27.08.2010 at 11:43
giurgiu gheorghe: cedecti ca incepnad cu luna septembrie vor fi probleme cu expedierea prin posta
giurgiu gheorghe: care se va face la un interval de 14-20 zile dupa ce primim banii

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic