luni, 23 august 2010

eu am observat dupa 3-4 zile efecte deja pe leziunile de psoriasis

Show Recent Messages (F3)
17:59 8/17 buna ziua, stiu ca sunteti in concediu. si ca nu trimiteti luna asta ceaiul.. dar am o mare problema ca eu am luat prima cutie in iulie si vad ca merge bine tratamentul,, dar mi-au mai ramas doar 5 plicuri si nu as vrea sa fac jumatate de luna pauza.. dak trimit maine banii nu se poate sa imi trimiteti ceaiul? stiu ca nu e frumos ceea ce va cer.. dar nu am vrut sa cumpar 2-3 cutii pentru ca nu am mai folosit niciodata. sper ca ma intelegeti.. dak se poate sa imi trimiteti luna aceasta ceaiul deniplant.. lasti-mi un offline message aici.. multumesc

razvi Gherman: buna seara
razvi Gherman: sunteti
razvi Gherman: ?
giurgiu gheorghe: buna seara
razvi Gherman: nu se poate sa imi trimiteti luna aceasta ceai?
razvi Gherman: ca mi s-a terminat duminica
giurgiu gheorghe: pana la 0109 suntem in concediu
razvi Gherman: si atunci cum sa trimit banii?
razvi Gherman: doar in sept?
giurgiu gheorghe: dupa data de 01.09
razvi Gherman: l
razvi Gherman: bine
razvi Gherman: + ca azi ma intrebat cineva de unde iau ceaiul
razvi Gherman: iam spus de site/
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: acolo gaseste toate informatiile
razvi Gherman: da ma intrebat mai multe
razvi Gherman: sincer as vrea sa va intreb ceva cu toata jena
razvi Gherman: ieri am citit borsura
razvi Gherman: aceea
razvi Gherman: cartea sau ce e
razvi Gherman: cu povestea dumneavoastra
razvi Gherman: eu am observat dupa 3-4 zile efecte deja pe leziunile de psoriasis
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: se desprindeau ff usor
razvi Gherman: dar am o problema maream folosit cortizon mut timp
razvi Gherman: si am vzt ca dupa intrerupere a aparut ff m,ut
razvi Gherman: dar miam dat seama ca e normal si nu am mai aplicat
giurgiu gheorghe: este o reactie numita rebaund
razvi Gherman: ceaiul a avut efect benefic dis[parand cojile'
razvi Gherman: dar au ramas petele rosii
razvi Gherman: dada stiu
razvi Gherman: problema mea cea mai mare
razvi Gherman: este
razvi Gherman: la organele genitale
giurgiu gheorghe: vor disparea si ele
razvi Gherman: si imprejur
razvi Gherman: intrebareaq este
razvi Gherman: dak mai cunoasteti pe cineva cu probleme in acele zone
razvi Gherman: ?
razvi Gherman: acolo am obs ca se vindeca mult mai greu/
giurgiu gheorghe: in acest moment nu, dar au mai fost pacienti cu asa ceva
razvi Gherman: aha..
giurgiu gheorghe: poti pune intrebarea pe forum
giurgiu gheorghe: eu voi pune discutia pe blog
razvi Gherman: sincer problema mea e acolo...cea mai mare
razvi Gherman: dar am obs un lucru vara trecuta
giurgiu gheorghe: trebuie rabdare
razvi Gherman: am mers cu colegii la mare in turcia
razvi Gherman: 13 zile
razvi Gherman: ciudat e ca toate leziunile au disparut
razvi Gherman: iar cand mam intors in cluj au reaparut iarasi
giurgiu gheorghe: da cura helio marina poate ajuta la suprafata
razvi Gherman: aha. eu ma gandeam ca mediul
razvi Gherman: sau atmosfera
razvi Gherman: bine . ma bucur ca am putut vorbi.. acum trebuie sa plec'
razvi Gherman: o seara placuta
razvi Gherman is typing...
razvi Gherman: la revedere
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic