duminică, 29 august 2010

a mai ramas pe la coate si genunchi in forme mai mici de psoriazis

Show Recent Messages (F3)

mircea tamas appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mircea tamas's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mircea tamas: buna seara
mircea tamas: ce mai faceti
giurgiu gheorghe: buna seara
mircea tamas: ati fost la brasov?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: nu am mai ajuns
giurgiu gheorghe: au fost alte prioritati
mircea tamas: aha
mircea tamas: chiar ma gandeam ca santeti la brasov in perioada 06.,10 august
mircea tamas: stiti ca am vb sa ne intalnim unpic
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: dar s-a schimbat programul
mircea tamas: ca si la noi sa schimbat programul
mircea tamas: am fost la mare si dupaia am plecat la sulina si am stat si acolo 5 zile
mircea tamas: luna viitoare trebe sa comand o cutie de ceai ca se termina a 6 cutie
giurgiu gheorghe: de luni incepem activitatea
mircea tamas: tot asa e demersul prin posta
mircea tamas: 150 lei ?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: in schimb durata este intre 14-20 zile
mircea tamas: dupa 6 luni ceaiul sia facur treaba foaRTE bine
giurgiu gheorghe: ma bucur sa aud ca va ajuta
mircea tamas: da sincer
mircea tamas: a mai ramas pe la coate si genunchi in forme mai mici de psoriazis
mircea tamas: in cap nu mai am deloc,pe fata
mircea tamas: sau dus
giurgiu gheorghe: trebuie rabdare
mircea tamas: am o fata curata acum ma barbieresc in fiecare zi de bucurie
mircea tamas: inainte nu ma barbieream din cauza bubelor
mircea tamas: de pe fata
mircea tamas: asa ca e bine chiar foarte bine cu ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: sigur
mircea tamas: vream sa vad ceva pareri noi din 2010 pe forum dar nu stiu cum sa fac
giurgiu gheorghe: nu prea mai sunt
giurgiu gheorghe: e greu sa convingi oamenii sa scrie
mircea tamas: asta e
mircea tamas: bine
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
giurgiu gheorghe: acesta e adresa forumului
mircea tamas is typing...
mircea tamas: va doresc noapte buna si numai bine
mircea tamas:
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic