miercuri, 12 august 2009

puteti sa-mi spuneti va rog, daca am psoriazis din copilarie, se mai poate vindeca?

nicoleta pop appears to be offline and will receive your messages after signing in.

nicoleta pop: Buna ziua, Nicoleta din Cluj va deranjeaza
giurgiu gheorghe: buna ziua
nicoleta pop: am citit despre ceaiul deniplant
nicoleta pop: intrucat am si eu aceasta problema
nicoleta pop: cu psoriazisul
giurgiu gheorghe: da
nicoleta pop: puteti sa-mi spuneti va rog, daca am aceasta forma din copilarie, se mai poate vindeca?
giurgiu gheorghe: depinde de organism cu va raspunde
giurgiu gheorghe: eu nu am cum sa stiu dinainte acest lucru
nicoleta pop: pe corp nu mi-a aparut inca,
giurgiu gheorghe: au fost care si-au rezolvat problema dupa 20 de ani de boala
nicoleta pop: numai de activa ani, cateva mici pete
nicoleta pop: eu tocmai v-am trimis cu mandat postal 150 ron
nicoleta pop: de la oficiul postal din Cluj
giurgiu gheorghe: acum suntem in concediu pana la 30.08
giurgiu gheorghe: dupa acesta data se vor relua trimiterile prinposta
nicoleta pop: am inteles
nicoleta pop: bine atunci, o sa astept la inceputul lui septembrie coletul
giurgiu gheorghe: da
nicoleta pop: va multumesc anticipat
nicoleta pop is typing a message.
nicoleta pop: o zi buna
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic