joi, 6 august 2009

"boala parca este mai dura,dar acum o pot ine sub control datorita ceaiului Deniplant"

In toate articolele mele de pe forum nu am vorbit deloc despre aparitia
acestei boli asupra mea ca persoana. Am depistat ca am psoriazis in
anul 2003 in urma unui tratament eronat cu betablocante.De atunci
pina la aparitia cealui Deniplant am urmat multe tratamente cu
unguente cu cortizon,apoi Aloe Vera gel, la Cabinetul Psoremis am
folosit diferite creme cu alge din Marea Moarta si in final unguentul cel
mai recent Daivobet, raze PUVA toate acestea cu ameliorari pozitive
o perioada scurta dupa care evolutia era dura si dureroasa.Despre
d-nul Giurgiu si ceaiul dinsului am citit in revista Taifasuri.Am incercat
prin corespondenta cu acea revista sa obtin adresa dar in zadar.Intr-o
zi grea si stresanta pentru mine m descoperit pe internet ceea ce de mult
doream sa obtin adresa. Mentionez ca am un loc de munca foarte
stresant si cu multa responsabilitate. Acum folosesc acest ceai de aproape
2 luni si jumatate si rezultatele sunt vizibile.Asa cum am scris in
ultima mea aparitie pe forum petele sunt mai rozii iar cele care apar sunt
mai mici si parca incep sa dispara mai repede.Un lucru care ma bucura
si de care se pare ca am scapat este mincarimea de piele care era
foartew neplacuta si pielea capului care parca cedeaza mai greu
Locuiesc in Brasov unde umiditatea este mare si pe timpul iernii
boala parca este mai dura,dar acum o pot ine sub control datorita
ceaiului Deniplant pe care voi continua sa.l folosesc pentru ca rezultatele
se vad. Doresc multa sanatate celor care folosesc acest ceai si recomand
si altor persoane bolnave sa incerce acest ceai.Eu deja am recomandat
une doamne a carei fetita are aceata boala iar mama ei are zona zoster.

Un comentariu:

Aloe Vera spunea...

Daca o ai nu mai scapi de ea!

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic