duminică, 2 august 2009

am psoriazis in picaturi, am fost diagnosticata in luna mai a acestiu an vera ionica: in urma folosirii unei pastile capsula de slabit

vera ionica: Buna ziua
vera ionica: am psoriazis in picaturi, am fost diagnosticata in luna mai a acestiu an
vera ionica: in urma folosirii unei pastile capsula de slabit
vera ionica: intrebarea mea este urmatoarea:
vera ionica: -cat timp trebuie sa fac cura cu ceaiul deniplant?
vera ionica: Va multumesc si astept raspuns, offline pe messenger sau pe e-mail weronycka@yahoo.com
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: durata tratamentului cu deniplant este in functie de raspunsul organismului si poate varia de la 4-6 luni pna la peste 2 ani
giurgiu gheorghe: acest procedeu se adreseaza cauzelor interne , fara regim alimenta , fara unguente sau alte medicamente.
giurgiu gheorghe: pentru mai multe detalii vizitati www.deniplant.ro si de acolo pe forum sau blog

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic