sâmbătă, 11 iulie 2009

Raspuns pentru Mihai

Buna ziua domule giurgiu.
Numele meu este Mihai si... sunt bolnav de psoriazis din 1991 deci de 18 ani. Acum
am 35 de ani si parca m-am saturat de creme, regim si alte tratament dar cel mai
greu este sa caut explicatii pt petele de pe piele si pt "matreata" din cap.
Nu stiu cum sa fac sa primesc si eu ceaiul deniplant unde trebuie sa trimit
banii, cat costa pt o luna.
Am uitat sa specific faptul ca am corpul acoperit in proportie de 25-30% de pete
fata de ce am vazut pe blog pot spune ca am mai putin. Am pete pe toata suprafata
corpului dar nu atat de multe. Mai am si unghii care se dezlipesc si arata oribil,
precum si in talpa piciorului mi-au aparut niste basici cu lichid.
Dar nu vreau sa va plictisesc prea mult asa ca va rog sa-mi raspundeti cum pot
intra si eu in posesia ceaiului.


Buna ziua

Pentru a intra in posesia ceaiului Deniplamt puteti gasi toate indicatiile la : http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte informatii la 0744827881 sau 02312338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic