miercuri, 1 iulie 2009

Au ramas cateva leziuni de psoriazis numai pe picioare. Si aici sunt zile cand dispar, apoi mai apar din nou, si dispar iar...

Buna ziua,
Tratamentul imi merge bine, aproape ca nu mai leziuni. Au ramas numai pe
picioare. Si aici sunt zile cand dispar, apoi mai apar din nou, si dispar
iar...
Va scriu, dar sa nu fie cu suparare. Ultimul pachet cu pliculete, pe care
l-am prin primit la Iasi, l-am deschis zilele acestea si am descoperit ca
la fierbere iese tot continutul si se amesteca cu lamaia. Am incercat sa fac
ceaiul fara lamaie, dar nu e atat de placut... Poate imi sugerati vre-o
idee cum sa-l prepar. Se poate ca lamaia sa nu o mananc.
Numai bine si va multumesc pentru acest miraculos tratament.
Cu respect, Albina Dumbraveanu.

Buna ziua
In mod normal plantele se pun direct in apa de fiert.
Pentru ca era greu sa fie impartit cu lingurita am adoptat sistemul la pliculete.
Cum hartia este import china exista posibilitatea ca pliculetele sa se desfaca, insa acest lucru nu este nici o problema. Plantele se pot consuma o data cu lamaia
Cititi pe forum ca s-a discutat acest aspect acolo.

Deoarece in ultima perioada activitatea pe forum s-a diminuat, am hotarat ca cei care doresc sa primeasca ceaiul prin posta, sa scrie pe forum cel putin un mesaj pe luna despre cum evolueaza boala in urma tratamentului cu ceai

Daca nu puteti face acest lucru, puteti lua in continuare ceaiul de la biroul Deniplant sau de la Farmaciile Diana din Bucuresti

Va rugam sa ne trimiteti numele sub care scrieti, pentru a avea evidenta
Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic