luni, 15 iunie 2009

medicul mi-a dat tratament si mi-a spus ca daca in urma tratamentului nu dispare inseamna ca e psoriazis

ira loghin: buna ziua
ira loghin: ma numesc ira loghin,am 30 de ani si in urma cu 3-4 ani am fost le dermatolog pentru ca pe pielea capului mi- aparut o pata acoperita de scoame si insotita de prurit
ira loghin: medicul mi-a dat tratament si mi-a spus ca daca in urma tratamentului nu dispare inseamna ca e psoriazis
ira loghin: dupa ce am ramas insarcinata mi-a disparut,aveam o piele curata,iar dupa ce am nascut mi-a aparut coaja aceea pe toata piela capului
ira loghin: pruritul insoteste aceasta coaja
ira loghin: am citit despre tratamentul d-voastra cu ceai si vreau sa stiu daca in perioada alaptarii se poate folosi
ira loghin: eu momentan alaptez
ira loghin: va rog mult sa -mi trimiteti un raspuns
ira loghin: multumesc
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Ceaiul deniplant nu are contraindicatii sau reactii adverse
giurgiu gheorghe: In mod normal nu ar fi nici o problema, insa eu nefiind medic nu va pot spune cu certitudine daca organismul dumneavoastra il va tolera sau nu.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic