duminică, 21 iunie 2009

am citit pe google despre deniplant si mi-am permis sa adaug id-ul d-voastra in lista mea

Geanina appears to be offline and will receive your messages after signing in.

Geanina: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Geanina: am citit pe google despre deniplant si mi-am permis sa adaug id-ul d-voastra in lista mea. As vrea sa aflu mai multe despre acest produs si eventual cum sa-l pot procura
giurgiu gheorghe: ati vizitat www.deniplant.ro
Geanina: da, aici am intrat
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: si nu a-ti gasit informatiile necesare
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Geanina: din iasi
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: am mai trimis la iasi
Geanina: ramane varianta prin posta. pana acu nu am luat in serios aceasta boala dar dupa ce am citit un pic pe net m-am cam speriat. Ceaiul deniplant pt p luna e 150 lei?
giurgiu gheorghe: DA
Geanina is typing a message.
Geanina: multumesc si ma scuzati pt deranj
giurgiu gheorghe: CU PLACERE

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic