marți, 2 iunie 2009

am un unchi care are psoriazis

raluca corina: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
raluca corina: sunt din satu mare
giurgiu gheorghe: da
raluca corina: am un unchi care are psoriazis
raluca corina: are aceasta boala de multi ani
raluca corina: am cateva poze cu el
giurgiu gheorghe: le poti pune pe forum sau pe blog
raluca corina: nu cred ca ma descurc
giurgiu gheorghe: invata
raluca corina: aici pe mess pot sa le pun
giurgiu gheorghe: nu am ce face cu ele aici
raluca corina: ok
raluca corina: o sa invat
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu produc si vand ceaiul deniplant
raluca corina: am vazut ca acest ceai este folositor
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: 90% rezultate pozitive
raluca corina has signed out. (02/06/2009 7:58 AM)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic