sâmbătă, 28 aprilie 2007

Roxana ne povesteste

Ma numesc Roxana si ma numar printre cei afectati de psoriazis, o boala despre care medicina ne invata ca este incurabila. Am 28 de ani si ma straduiesc sa scap de aceasta boala, cam de vreo 9 ani, incercand tot felul de tratamente si ascultand tot felul de pareri. Si nu ma refer aici, la pareri de orice fel, ci la cele autorizate, ale medicilor.
Am inceput cu obisnuitele unguente, am continuat cu ultravioletele, am incercat chiar diferite tratamente naturiste, avand la baza tot felul de produse si diete chinuitoare, ca intr-un final sa mi se prescrie citostatice. Mi s-au prezentat aceste medicamente, ca fiind un tratament “de ultima generatie”. In disperarea mea de a ma vindeca, am acceptat acest tratament cu doua taisuri.
Dupa 8 saptamani, in afara de o stare generala alterata si de analize de sange modificate in sens negativ, corpul meu nu a inregistrat nici o alta schimbare.Doctorii mi-au spus ulterior, ca organismul meu nu a raspuns la tratament si ca imi recomanda o alta priza de citostatice, pe care, evident, de aceasta data am refuzat-o.
De atunci a trecut aproape un an in care nu am mai folosit nici un unguent, nici un medicament, doar diete foarte stricte. Am renuntat le carne, oua, prajeli, paine, alimentatia mea s-a bazat mai mult pe vegetale. Ma simteam slabita, satula de tot felul de restrictii, dar mai ales impacata cu gandul ca nu ma voi vindeca niciodata.
Minunea s-a intamplat intr-o seara, cand sotul meu, preocupat de aceasta problema, a inceput sa caute remedii pe Internet. A gasit cateva pagini, pe care mi le-a aratat, dar singura care mi-a atras atentia a fost cea referitoare la Deniplant. Trebuie sa marturisesc, mi-a atras atentia, dar nu am avut incredere totala, pentru ca ceaiuri mai folosisem, dar nu au dat nici un rezultat. Si totusi, ceva m-a impins sa merg mai departe. Asa ca, am achizitionat produsul, l-am preparat urmand intocmai instructiunile, si iata, ca nici dupa trei saptamani de tratament , leziunile de pe membrele inferioare s-au micsorat in diametru, culoarea s-a transformat din rosu in maron, o parte din ele chiar au disparut.
Schimbarile se pot observa cu ochiul liber de la o zi la alta. Ceea ce astazi este o pata maron, in doua-trei zile, ea, practic nu mai exista. Si ceea ce este si mai important, fara nici un fel de regim, sau stres indus de tratament!!!
Se pare ca ati dat o lectie medicinei si medicilor care transforma pacientii in proprii lor cobai. In aceste momente, de bucurie pt. mine, nu pot sa nu ma gandesc la acei disperati care au abandonat lupta cu aceasta boala, nestiind ca exista totusi cineva care detine secretul vindecarii ei .
Domnule Giurgiu Gheorghe, poate ca ar trebui sa promovati produsul dvs. Si pe alte cai, nu numai pe Internet. Sunt multi oameni care nu au acces la un astfel de sistem.
Tot ce pot sa fac eu, este ca atunci cand intalnesc cazuri de psoriazis, sa le directionez catre o adresa sigura, numita DENIPLANT>
Va multumesc si va tin la curent.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic