duminică, 1 aprilie 2007

Marinela


Buna ziua, d-le Giurgiu Gheorghe. Am varsta de 22 ani si sufar de vreo 2
 ani de aceasta urata boala. A devenit insuportabila. Foarte vizibila nu
 este, in afara ca mi se vad niste cojite pe scalp. Dar usturimile si
 mancarimile pe care le am au devenit de nesuportat.
  Sunt studenta in anul 4. Apropo, felicitari pentru ceea ce ati
 descoperit. Eu am aflat totul de pe net. M-am hotarat sa incerc ceaiul
 dvs. De aceea, v-as ruga sa imi scrieti pe mail cat costa pe luna, daca
 beneficiez de reduceri, cum pot intra in posesia lui etc.
  In speranta ca imi veti raspunde...Va multumesc anticipat si va doresc
 cat mai multe inventii!
  Marinela O., Bucuresti

Marinela,
Pe site-urile www.deniplant.ro si www.psoriazis-deniplant.ro , cat si pe
forumul de la adresa www.psoriazis-deniplant.myforum.ro , poti gasi toate
informatiile pe care le doresti legate de acesta boala si cum poate fi ea
rezolvata. Pe forum poti intra in legatura direct cu cei care folosesc
acum acest produs Deniplant

La adresa www.deniplant.ro gasesti de asemenea si modalitatea de
procurare, preturile si ofertele speciale

Plantele pentru o luna de zile costa acum 150 lei , varianta la pliculete.
Varianta vrac nu mai este disponibila(ne-am conformat normelor UE)

Daca esti din Bucuresti poti veni personal la biroul Deniplant din Sos
Pantelimon nr 258, Bl 47, sc C et 3 ap 142 interfon 42 in fiecare vineri
intre orele 14-16 (cu programare la 021.2338973 sau 0744827881 )

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic