joi, 5 aprilie 2007

DISCUTII PE MESSENGER

andrei xpert: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
andrei xpert: am citit despre DENIPLANT pe net..
giurgiu gheorghe: da
andrei xpert: cat costa un tratament?
giurgiu gheorghe: 150 lei pentru o luna de zile
andrei xpert: da acolo scria circa 25 E..
andrei xpert:
andrei xpert: chiar 15..
giurgiu gheorghe: nu stiu unde ai gasit
giurgiu gheorghe: cauta la www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: unde sunt preturile afisate
giurgiu gheorghe: acel pret a fost anul trecut
andrei xpert: ok
andrei xpert: si se poate face comanda prin posta?
giurgiu gheorghe: da ne trimiti banii prin mandat postal sau electronic si in momentul primirii lor, expediem plantele
andrei xpert: nu stiu ce sa zic..
giurgiu gheorghe: vezi ce zic cei care il folosesc acum (pe forumul nostru)
andrei xpert: oricum e o afacere parerea.. mea..
giurgiu gheorghe: sigur ca da
andrei xpert: nu stiu daca chiar sa fie adevarat..
andrei xpert: greu de crezut..
giurgiu gheorghe: doar nu vrei sa fac munca voluntara
andrei xpert: nu am zis asta
giurgiu gheorghe: ztunci
andrei xpert: daca toate sunt mincuni de unde sa stiu...?
andrei xpert: acuma scuzati-ma da nu tot ce zboara se mananca
giurgiu gheorghe: ti-am spus intra in legatura cu cei care posteaza pe forum (au adrese data ) si daca nici ei nu te conving , atunci nu folosi acest produs si foloseste in continuare unguente
giurgiu gheorghe: ammimpresia ca nu ai citit tot ce am scris pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: acolo vei gasi un certificat de ganatie pe care nimeni nu ti-l ofera
andrei xpert: oricum sincer mi se pare scump.. sa vorbesc cu ai mei.. da nu stiu ..
andrei xpert:
giurgiu gheorghe: ti-am spus foloseste unguente ca sunt mai ieftine
andrei xpert:
andrei xpert: o intrebare am ati restituit cuiva banii?
andrei xpert: ca aici asa scrie..
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: a venit la birou si a primit banii inapoi cum scrie acolo
andrei xpert: aici zice ca daca aflu 10 ... pacienti am tratamentul gratuit
giurgiu gheorghe: da si care este problema
andrei xpert: pai ma gandeam ca poate gasesc..
giurgiu gheorghe: nici o problema
andrei xpert: cum demonstrez?
giurgiu gheorghe: iarasi vad ca nu ai citit nimic din forum
andrei xpert: ok ma pun si citesc
giurgiu gheorghe: vezi ca acolo este explicat cu amanuntul si un pacient deja este inscris in acest program
giurgiu gheorghe: nu ai cum sa te lamuresti daca nu citesti tot ce am scris eu pe net
andrei xpert: ok
andrei xpert:


Hide Recent Messages (F3)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic