duminică, 12 iulie 2020

Locuiesc in Elvetia am un bison maltez de trei kg care nu mai poate sa meargă cu piciorusele din spate

Buna ziua . Locuiesc in Elvetia am un bison maltez de trei kg care nu mai poate sa meargă cu piciorusele din spate . E o istorie lunga noi locuim in Geneva și am avut trimitere in Berna la spitalul universitar . Sunt disperata cu tratament și catelul tot nu merge are sensibilitate la picioare se tine in picioare dar nu face pași. As vrea sa vb cu dumneavoastră sa cumpar și eu tratamentul dumneavoastră e singura ei șansa sa o vedem din nou mergând . Are doar 4 ani . Va multumesc din suflet și astept sa mi lăsați un nr de telefon sa va sun sa va explic mai bine toate analize rmn etc va multumesc .



Buna seara 

Ma puteti contacta la +40744827881
Sau puteti cauta pe internet Polenoplasmin.
Asa se numeste remediul natural marca Deniplant care a ajutat foarte multi catei paralizati sa se vindece .

Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic