sâmbătă, 20 iunie 2020

folosesc ceaiul deniplant pentru psoriazis

Buna ziua , 

folosesc ceaiul deniplant pentru psoriazis de 2 luni si o saptamana si m-am gandit sa va trimit imagini cu starea pielii mele. In ultima perioada mi-au mai aparut leziuni noi de diametru mai mic dar mai raspandite decat inainte. As dori sa aflu care este parerea dumneavoastra in legatura cu conditia mea. 
O zi buna . Va multumesc 

Buna ziua
Pentru a-mi putea exprima o parere era bine sa imi spuneti cum au evoluate leziunile vechi.
Cele noi daca mai apar, nu ar trebui  sa evolueze negativ, si chiar sa dispara inaintea celor vechi.

Cu stima

Gheorghe Giurgiu


Cateva din cele vechi aproape au disparut iar celalalte sunt la fel sau un pic mai bine. 


Trimis de pe iPhone-ul meu

Buna ziua
Daca au disparut cateva si la celelalte nu se mai fac coji asa groase si cad mai usor, ca o matreata mai mare, inseamna ca organismul a raspuns pozitiv.

Cu stima 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic