joi, 3 mai 2018

Psoriazis palmar

Buna
Am citi pe un forum despre un tratament naturist pentru Psoriazis
Eu am Psoriazis palmar, asa mi-a spus de la dermato.
Acest tratament de care am citit acolo e bun si pentru psoriazisul meu?.
Puteti sa îmi spuneti cum il pot procura si ce pret are.
Eu vin in romania la tratament la Sovata in luna mai pe data de 10 mai.
Il pot gasi acolo?
Astept răspuns.
Multumesc.

Buna ziua.
Pentru Psoriazis palmar avem ceaiul Deniplant care trateaza cauzele interne care declansează si întrețin aceasta boală.
Este vorba de un ceai din plante medicinale care trebuie  baut zilnic (750ml)
Fara unguente sau ale medicamente,fara regim alimentar.
Plantele pentru 30 de zile costa acum 200 lei
Nu avem pe stoc la Sovata, insa va putem trimite prin posta când ajungeți acolo
.Pentru detalii intrați pe pagina noastra la www.medactiv.ro sau www.deniplant.ro
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic