miercuri, 20 decembrie 2017

Catel cu coloana vertebrala rupta si paralizat cu picioarele din spate

Catel cu coloana vertebrala rupta si paralizat cu picioarele din spate 

Bună seara.
Tocmai ce am vorbit cu dumneavoastră despre cățelușa mea din rasa amstaff. M-aș bucura foarte mult dacă as reuși sa intru în posesia medicamentului polenoplasmin.

Va rog să-mi trimiteți amănunte pe ce adresa as putea trimite banii și dacă puteți dumneavoastră să-mi trimiteți medicamentul, sau sa rog pe cineva din România.

Va mulțumesc anticipat

Buna seara,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.rosi de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct lahttp://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic