duminică, 23 octombrie 2016

tratamentul pentru hidrosadenita

Am inceput tratamentul pentru hidrosadenita si va spun ca sunt foarte incantata de rezulate. Am doua leziuni mai vechi care deja au inceput sa dea inapoi, iar cele noi parca nu mai au puterea de a erupe.
Am vorbit cu persoana care mi-ati spus ca a mai avut asa ceva si mi-a spus ca i-ati dat si un ceai si ca ceaiul a avut un rol destul de important .Despre ce ceai e vorba si daca puteti sa imi dati si mie.
Fotografii inca nu am facut asa cum mi-ati cerut, insa saptamana viitoare voi face.
Va multumesc si Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Anisoara  V.........
Buna ziua
In tratamentul pentru Hidrosadenita la inceput am dat numai capsulele
Polenoderm pe care le-ati luat si dumneavoastra. Persoanei cu care ati vorbit i-am dat si ceaiul Imuniplant care s-a dovedit a fi un imunomodulator foarte bun si a ajutat foarte mult si in aceasta boala.
Daca doriti va pot trimite si dumneavoastra.
Va rugasem sa faceti fotografii inainte de tratament si apoi pe timpul tratamentului sa putem surprinde evolutia bolii in urma folosirii acestor remedii. Deja am pierdut daca nu ati facut la inceput.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

                                       http://www.deniplant.ro/hidrosadenita.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic