duminică, 19 iunie 2016

Psoriazis diagnosticat recent

PSORIAZIS DIAGNOSTICAT RECENT
I.A.  de curand am fost diagnosticata cu psoriazis vulgar
I.A.: ideea m/a ingrozit si cautand cat mai multe informatii despre aceasta boala am descoperit ceaiul deniplantca fiind medicamentul miraculos ce vindeca ,de cele mai multe ori psoriazisul
I.A.: as dori sa stiu cum il pot procura
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
I.A.: buna seara!
giurgiu gheorghe: aici gasescti toate informatiile pentru acest lucru
I.A.: da am cititaceste intormatii , dar as dori sa stiu altceva
giurgiu gheorghe: da
I.A.: eu sunt din galati si am vazut ca aveti un distribuitor si in braila
I.A.: in persoana domnului doctor cretu
giurgiu gheorghe: da este un dr care va poate da
giurgiu gheorghe: ori ne trimiteti banii noua si va trimitem coletul
giurgiu gheorghe: ori mergeti acolo sa il luati
I.A.: imi puteti spune daca la acelasi pret mentionat pe situ/rile dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da 150 lei pe luna
giurgiu gheorghe: dr face doar oficiul sa vi-l dea
I.A.: mi/as dori sa primesc direct de la dumneavoastra dar cred ca ar dura ceva zile pana la primirea coletului
I.A.: si imi doresc sa incep cat mai repede acest tratament
giurgiu gheorghe: oricum dureaza ca maine ii trimit si doctorului
giurgiu gheorghe: in momentul primirii banilor expediem coletul
I.A.: as dori sa mai stiu daca acest ceai poate fi folosit si de catre co[pii
giurgiu gheorghe: daca trimiti mandat electronic sau online banii asung in aceeasi zi
giurgiu gheorghe: da si de catree copii
giurgiu gheorghe: au fost si la 3 ani care au avut
giurgiu gheorghe: merge mai repede la ei
I.A.: eu am un baietel de un an
I.A.: nu are deocamdata aceasta boala
giurgiu gheorghe: multi inainte
giurgiu gheorghe: e bine sa fie preventiv
I.A.: dar cred ca eu aveam deja o pata in cot in timp ce eram insarcinata
giurgiu gheorghe: da
I.A.: si/mi e teama sa nu fi mostenit si el aceasta boala destul de grea
giurgiu gheorghe: predispozitia ereditara s-a transmis
I.A.: multumesc
giurgiu gheorghe: e posibil dar tot la fel de bine sa nu declanseze
I.A.: marturisesc ca la mine nu este exitinsa pe o suprafata prea mare a corpului
giurgiu gheorghe: daca veti da cu unguente veti ajunge ca si mine pe tot corpul
I.A.: dar de cand m/a diagnosticat cu aceasta boala mi/au mai aparut cate pete
I.A.: cred ca si din cauza stresului zilnic la gandul ca aceasta boala
giurgiu gheorghe: da e posibil, uneori boala se poate autoinduce
giurgiu gheorghe: dupa ce vedeti ca Deniplant da rezultate o sa va linistiti
I.A.: sper din suflet
giurgiu gheorghe: in prima luna puteti vedea daca organismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: daca nu sunteti multumita veniti la bucuresti si primiti banii inapoi
I.A.: nu cred ca va fi nevoie
giurgiu gheorghe: sigur, sa dea Dumnezeu
I.A.: oricum dam o groaza de bani pe unguente care mai mult agraveaza decat sa vindece
giurgiu gheorghe: la inceput merg bine chiar foarte bine, insa pe termen lung e un dezastru
I.A.: asa ca pentru linistea mea imi doresc sa incerc si acest tratament
giurgiu gheorghe: o spun eu dar si ceilalati care au trecut prin asta
giurgiu gheorghe: sigur
I.A.: ma bucur ca pot discuta cu cineva care a trecut prin aceleasi momente ca si mine
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: de aceea am facut si forumul
I.A.: caci recunosc nu am avut curaj sa spun la prea multe persoane despre ceea ce mi se intampla
giurgiu gheorghe: acolo gasesti si alti pacienti cu care poti sta de vorba
giurgiu gheorghe: nu e bine
I.A.: da am vazut
giurgiu gheorghe: pe forum poti discuta deschis
I.A.: dar recunosc ca nu am avut curaj sa postez ceva
giurgiu gheorghe: nu te" bate" nimeni
I.A.: asa e
I.A.: o sa incerc
giurgiu gheorghe: poti sa scrii sub numele tau, sau poti sa ai un pseudonim
giurgiu gheorghe: oricum discutia acesta va fi postata dar sub numele de I.A.
I.A.: am citi brosura dumneavoastra si am aflat multe informatii despre psoriazis
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: de aceea am si scris-o
giurgiu gheorghe: sunt singurul care spune lucrurilor pe nume
I.A.: va multumesc din sutlet ca v/ati rapit cateva minute din timpul dumneavoastra pentru "a vorbi " cu mine
giurgiu gheorghe: cu placere
I.A.: zilele acestea voi decide asupra modului prin care sa procur acest ceai
giurgiu gheorghe: sigur
I.A.: acum trebuie sa fac baita fiului meu
I.A.: va doresc o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
giurgiu gheorghe: o seara buna
I.A.: si sperc ca si alta data imi veti putea unele informatii daca va fi nevoie
giurgiu gheorghe: sigur daca sunt on line putem discuta
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu plante

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic