vineri, 22 aprilie 2016

Evolutie tratament cu deniplant pt psoriazis

Evolutie tratament cu deniplant pt psoriazis
Am inceput tratamentul cu Deniplant vara trecuta, cred prin iunie. Dupa cateva luni petele de psoriazis au disparut aproape in totalitate si am redus ratia de ceai bauta pe zi. La un moment dat petele au disparut in totalitate. Am intrerupt folosirea ceaiului si cam de vreo 2 luni mi-au aparut cateva bubite. Am inceput iar sa beau ceai dar cam o data la cateva zile, uneori chiar mai rar. Intrucat petele nu au disparut cam de o saptamana am inceput din nou sa il beau zilnic. Acum am cateva pete pe brate si pe pcioare dar foarte putine in comparatie cu ce aveam cand am inceput tratamentul in vara ( eram plin si pe brate si pe picioare si pe spate si pe abdomen etc)

Buna ziua,

Un singur punct daca mai exista pe piele inseamna ca deficientele interne nu s-au rezolvat definitiv si nu trebuie intrerupt ceaiul
Daca organismul a raspus o data sigur va merge si acum
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu

da. am inteles si eu asta. acum pana nu o sa se treaca absolut toate bubitele , o sa beau ceaiul zilnic. cred ca am cam 2 saptamani de cand am reluat tratamentul si nu au mai aparut alte bubite noi iar cele vechi au inceput sa isi schimbe culoarea (sa fie mai pale)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic