luni, 14 septembrie 2015

remediu pt dermatita

Bună ziua,

nicoleta: Tot căutînd pe internet un remediu pt dermatita, am dat peste produsul dumneavoastră.În urmă cu ceva timp am fost la dermatolog şi mi s-a pus diagnosticul de dermatita atipică, iar după un timp dermatita seboreică.În urma tratamentului cu diferite creme nici măcar nu a stagnat, mai mult am pe toată faţa(pt că este la nivelul fetei), inclusiv frunte, pete roşii, mîncărime, usturime. Doresc să-mi spuneţi dacă Deniplant mă poate ajuta, cît timp trebuie să iau acest tratament şi cît costă?? Vreau să vă spun că în cot am şi o pată de psoriazis !

giurgiu gheorghe: Bună ziua

giurgiu gheorghe: Puteţi încerca Deniplant . Au fost şi alţi bolnavi care şi-au rezolvat problemele de acest gen cu deniplant. Pentru alte lămuriri îmi puteţi scrie pe deniplant@gmail.com]

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic