joi, 30 aprilie 2015

Alergie

Buna ziua...am vorbit mai devreme la tel.

Sunt fata cu tusea

Deci in urma cu o luna de zile. ,am inceput din senin cu o tuse convulsiva uscata care nu ma lasa nici sa respir...precedata de stare de sufocare...care o am si acum....eu atunci am dat vina pe un sevraj la oprirea de seroxat care l am lyat un an de zile  pt..anxietate....dr a spus ca antudepresivul nu da asa ceva.....am lyat intre timp ot tens.a trebuit sa renunt ...pt ca orice iau imi provoaca tuse si bronhospasm.
Am ajuns la Giurgiu la o dr pneumol.care ma tratat de bronsita acum cativa ani..duagnistic...sindrom bronsic cu elemente obstructive.....am lyat si antibiotice....foarte greu le am suportat. Pt ca ma sufocam,tusea. Pytin a cedat pe trat.cu antibiotic dupa care a revenut. Iar puternic....dar cand e tuse seaca...cand expectorez putin.....tot timpul simt sputa in gat.

Precuzez ca sunt sensibila de fek si fac reactii adverse la medicamente....prurit......ventolin sau alceva nu pot suporta pt ca mi usuca trahea si ma ia tusea...
Intre episioadele. De tuse predomina suficarea...obosesc tragand aer in.piept....toate simptomele  mele sunt ca de astm si alergie in acelasi timp...mie teama sa iau si de tuse sirop...ca ma ia dupa a doya admin....tuse....sufocare....mancarimi.puele...am facut alergenii respiratori..a uesit nu sunt alergica..tusesc si la efort.....si. cand stau in par.....iar sufocarea apare brusc..pur si simplu nu intra aer in.plaman......

Nu stiu ce sa mai fac.....in prezent iau anxiolitic jum pastila anxiar de liniste.  Pe care il iau de un an.....
Astea sunt starile  mele  de o lyna......o bronsita. Cu manifestari asmatiforme. ...care ma epuizat..

Cu multumiri....

Buna ziua

Parerea mea este ca problemele au aparut de la medicamentele pe care le-ati luat de-a lungul timpului si a stresului.

Eu va pot oferi ceaiul Alergiplant care sper eu va va ajuta.
Plantele pentru 30 de zile costa 150 lei
Daca doriti sa le luati ma puteti contacta pentru a stabili o ora cand ne putem intalni in  Bucuresti

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic