luni, 19 mai 2014

Lamuriri suplimentare folosire deniplant


Multumesc pentru raspuns  , as mai avea doar o intrebare,  eu am facut ceaiul asa cum spuneti dumneavoastra doar ca , atunci cand il pun la racit fortat (eu am pus oala intr-un alt vas cu apa rece) prin evaporare ceaiul ramane la 650 ml chiar 600 , asa trebuie sa se intample:)?
Eu ma cam miram ca se evapora asa mult..
Multumesc anticipat pentru raspuns 
 
Buna ziua
Timpul de fierbere este in functie de aragazul folosit.
Puteti pune 750 ml apa
Pune lamaia si plantele din plic
Vedeti unde este nivelul apei
Puneti inca 250ml apa
Se fierbe pana ajunge la primul semn
Sa ramana 750ml ceai
Eu am pus lamaia cu coaja cu tot
Puteti incerca cum doriti si cum va place.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic