miercuri, 27 noiembrie 2013

mi-am salvat catelul de la moarte



Am un  ciobanesc german de 9 ani si in ultimul timp a devenit foarte fricos la tunete.Din acest motiv de fiecare data cand se speria incerca sa sara gardul la un vecin si sa se ascunda in curtea lui. Dupa o astfel de saritura(gardul avea 1,7 inaltime)cred ca si-a produs o leziune la coloana vertebrala si cu timpul a inceput sa aiba probleme cu picioarele din spate, in sensul ca mergea din ce in ce mai greu si se dezechilibra.
In scurt timp problema s-a agravat,abia se mai misca, i-a disparut pofta de mancare si a refuzat sa mai manance.
Vizitele la medic nu au adus nimic bun, ba dimpotriva dupa injectiile cu cortizon nu s-a mai putut ridica de loc.
Mi-a spus ca daca tin la el sa fiu de acord cu eutanasierea. Pentru el era usor de spus , insa eu nu am putut face acest lucru si mi-am spus cca trebuie sa gasesc o solutie .
Ocupandu-ma cu tratamente naturiste am facut o combinatie din plante medicinale si i-am administrat-o cu zmantana. Si pentru ca nu mai vrea sa mananace nimic ii puneam zmantana pe labuta, iar el se lingea sa fie curat. Astfel am reusit sa ii administrez acest preparat de trei ori pe zi zilnic. Dupa numai trei zile cainele a inceput sa se ridice pe picioare singur, a inceput sa manance si dupa o saptamana si-a revenit complet. In acest moment ii mai administrez preparatul pentru intretinere pentru ca se mai observa o oarecare jena la mers iar cand il masez la coloana unde medicul a spus ca a avut problema are inca o sensibilitate.
 Daca mai este cineva care are astfel de problema, ma poate contacta si ii pun la dispozitie gratuit preparatul cu care l-am vindecat pe Rex al meu. Eu pot fi contactat la adresa deniplant@gmail.com sau 0744827881

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic