marți, 24 septembrie 2013

ceaiul pentru psoriazis la Moldova,

buna ziua,
D.George eu as vrea sa va intreb daca e posibil sami trimiteti ceaiul pentru psoriazis la Moldova,eu in septembrie voi pleca acasa si vreau sa aflu in cit timp va ajunge posta.as vrea sa trimit banii din Africa,dar i-mi trimiteti ceaiul la Moldova.e posibil?

 da..si inca ceva...acesti 15euro merg la fiecare pachet sau daca comand 2 sau 3 pachete platesc pentru fiecare pachet cite 15 euro...??



Buna ziua
In Rep Moldova nu putem trimite
Am mai trimis si nu au ajuns la timp si au fost probleme
Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale
la inceput luati pentru 30 de zile sa vedeti daca merge sau nu
apoi puteti sa luati pentru cate luni doriti
pentru 1-4 luni taxa de transport este 15 euro
in luna octombrie eu sunt la birou in bucuresti pe data de 11.130.13 intre orele 12-16

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

 buna ziua!

D-le Georghe,atunci ce facem?chear nu e nici o solutie?am nevoie de acest medicament..totusi poate trimiteti in Moldova.suntem alaturi si chear daca nu ajunge in timp nu e o problema,principalul sa ajunga..mersi anticipat,o zi buna..


Buna ziua
Eu nu-mi asum acest risc
Am mai trimis acolo si nu au ajuns de loc.
Nici acum nu am recuperat nici plantele nici banii
Trimiteti pe cineva sa vina sa vi le ia sau va putem trimit plantele la IASI daca aveti pe cineva si mergeti si le luati de acolo .
 
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic