duminică, 10 februarie 2013

de 22 de ani sufar de psoriazis

Buna ziua Domnule Giurgiu,

Ma numesc Mariana F.. si de 22 de ani sufar de psoriazis.Boala era tinuta sub control prin tratamentele clasige din farmacii de tipul Diprosalic si Dermovate pana cand dupa o arsura solara destul de grava a izbucnit o eruptie care mi-a ocupat un frumos procentaj de 70% din corp.

Am citit foarte multe despre ceaiul Deniplant si as dori sa stiu cum pot sa intru in posesia acestuia. Trebuie sa precizez ca de 2 saptamani am inceput un tratament  intern cu Apisan Forte dar simt ca am nevoie si de ceaiul dumneavoastra. Va rog sa ma ajutati,sunt disperata intru-cat in cateva luni urmeaza sa ma casatoresc.

Multumesc anticipat!

Mariana  F..
.Buna ziua,

Referitor la mesajul anterior, tin sa precizez ca eu sunt din Moisei,Maramures si din cauza costurilor ridicate de transpot imi este foarte greu sa ajung la Bucuresti.

Stiu ca poate este mult ce cer ,dar mi-as permite sa platesc 2-3 cutii chiar ca sa le trimiteti prin posta astfel incat coletul sa fie mai mare ca sa fie acceptat.Imi asum acest risc chiar daca tratamenul nu are rezultatul dorit...oricum mai rau de atat nu poate sa fie.

Va rog sa ma ajutati,sunt disperata si nu stiu incotro sa ma indrept.


Cu stima,
 buna ziua,
Am primit emailul dumneavoastra si va rugam sa reveniti pentru raspuns dupa data de 5 februarie la revenirea din concediu a domnului Giurgiu
Va multumesc,
Denis Giurgiu
 Buna ziua
Ceaiul deniplant se poate obtine numai de la bucuresti pe data de 01.03.13 intre orele 12-16.
Puteti veni atunci sau trimite pe cineva sa vi-l ia.

Nu avem un serviciu care sa trimita prin posta.

Aveti grija la unguente .
Ele pot face bine la inceput, insa pe termen lung ele vor fi un dezastru, cum ati vazut ca s-a si intamplat cand leziunile se generalizeaza pe tot corpul.
cititi pe forumul nostru ce spun si ceilalti bolnavi
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic