joi, 11 octombrie 2012

bolnavii cu psoriazis

Buna ziua, as avea nevoie de informatie.Ceaiul Deniplant pentru psoriazis poate fi ridicat de la d-voastra numai de bolnavii cu psoriazis sau si de terte persoane?Am inteles ca este nevoie de programare. In speranta unui raspuns prompt,va multumesc. ................................................................................................................................... buna seara poate veni oricine sa-l ridice. Trebuie sa ne spuna numele persoanei care-l foloseste pentru a-l trece pe chitanta si daca a mai folosit sau nu. Eu sunt la birou pe data de 12.10.12intre orele 12-16 Cu stima Gheorghe Giurgiu ................................................................................................................................... sambata sunteti la cabinet? Ma intereseaza daca putem lua ceaiul dupa orele 18,00 sau sambata.Multumesc. ..................................................................................................................................... Buna seara, Numai pe data de 12.10.12 intre orele 12-16 Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ............................................................................................................... Buna seara, mai repede de 12.10.12,nicio sansa? ................................................................................................................................. nu eu sunt la birou o data la 4 saptamani ................................................................................................................................. pot face programare prin acest mesaj sau trebuie sa sun neaparat? ................................................................................................................................ puteti veni direct la birou fara alta programare .............................................................................................................................. eu sunt din provincie si am rugat pe cineva sa mearga sa -mi ia ceaiul pentru psoriazis.Ceaiul nu se poate ridica numai o data la 4 sapt cand sunteti d-voastra? .................................................................................................................................. Ceaiul se poate ridica numai cand sunt eu la birou eu vin in bucuresti o data la 4 saptamani. ................................................................................................................................... ramane pe 12.10 ora 16.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic