miercuri, 29 august 2012

Deniplant in farmacii

Buna ziua, Am observat ca nu se mai poate cumpara Deniplant direct din farmacii, sincera sa fiu nu inteleg de ce, este vreo problema cu ceaiul? Eu as dori sa continui tratamentul dar din pacate nu am cum sa vin la biorul dvs. Imi puteti trimite prin posta ceaiul? Va multumesc anticipat, D.... T. ........................................................................................................................................... Buna dimineata, In primul rand Faramacia DIANA a dat faliment. In acest moment nu mai avem cantitati mari pentru a distribui la farmacii. Din acest motiv am desfiintat si serviciul care trimitea prin posta. Pe data de 14.09.12 puteti veni sau trimite pe cineva la birou sa va cumpere plantele Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic