marți, 3 iulie 2012

au fost si persoane la care organismul nu a raspuns pozitiv

Buna ziua, Numele meu este Romeo Oanta, am 30 de ani si sunt din Curtea de Arges. Dupa cum am spus in titlul mail-ului as dori sa incep tratamentul cu Deniplant. Inteleg, din ceea ce am citit pe site, ca se poate ridica numai de la biroul dumneavoastra din Bucuresti. Din pacate nu pot ajunge personal din cauza serviciului dar am prieteni in Bucuresti care ar putea ridica ceaiul. Imi puteti spune va rog cand se pot prezenta la dumneavoastra? Astept cu nerabdare un raspuns. Multumesc mult. O zi buna .................................................................................................. Buna ziua Eu sunt la birou pe data de 22.06.12 intre orele 12-16 - Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ................................................................................................... Buna ziua, Am inceput tratmentul cu Deniplant dar, din pacate, dupa trei zile am avut crampe puternice la stomac. Am zis sa fac o pauza pana trece durerea. Acestea au continuat si a doua zi. Apoi am incercat din nou dar am avut aceeasi problema. Durerile sunt puternice. Vreau sa va intreb cand va pot trimite ceaiul inapoi cu chitanta pentru a primii banii inapoi. Va multumesc, imi pare tare rau ca nu a functionat. .................................................................................................... ..... Buna ziua Pe data de 20.07.12 intre orele 12-16 eu sunt la birou si puteti veni atunci cu buletinul si chitanta, completam un proces verbal si va restituim banii. ......................................................................................................... Ceaiul a fost ridicat de fratele meu deoarece nu am putut pleca de la serviciu. Am sa-l trimit tot pe el deoarece sta in Bucuresti iar eu nu ma pot invoi. Il cunoasteti de la intalnirea precedenta. Va poate arata si un buletin ca sa verificati numele de familie. Multumesc .................................................................................................. Buna ziua Cum am precizat anterior, si cum este precizat si in Garantia Deniplant http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm, cat si in prospectul primit, (Dupa prima luna de folosire, in termen de 15 zile, daca nu sunteti multumit, veniti personal la biroul Deniplant cu prospectul, chitanta, actul de identitate pentru a primi banii inapoi. Dupa acest termen nu mai puteti primi banii inapoi) pentru a vi se restitui banii, este necesar sa veniti personal cu buletinul pentru a completa un proces verbal. Procesul verbal este completat de persoana care este trecuta pe chitanta cu datele din buletin. Nu se restituie banii altor persoane, indiferent daca este fratele. -- Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro .......................................................................................................... Am inteles. Trebuie sa ma invoiesc, sa pierd banii pe o zi de munca, alti bani pentru deplasare dus-intors Bucuresti, plus bani de mancare, adica parte semnificativa din suma de 150 de lei pe care a platit-o un om credul. Adica eu sa plec spre dumneavoastra ca sa pierd cam aceasi suma pe care o voi lua inapoi de la dumneavoastra, de altfel tot banii mei. Acesta e sistemul de garantie pe care-l laudati?!! Va trimit ACELASI om care v-a pus banii in mana (care, de altfel, va putea da numele luisa-l treceti pe aceea chitanta) se intoarce cu ceaiul si actele si nu se pot restitui? Am crezut ca acesta nu e un sistem care sa profite de oameni bolnavi. Astept un raspuns decent din partea dumneavoastra. Daca nu, voi renunta la a mai face drumul la Bucuresti, asa cum poate s-a mai intamplat si cu alti clienti inaintea mea. Totusi, daca nu se poate rezolva am sa va rog sa-mi permiteti sa semnalez raspunsul dumneavoastra unor bloguri vizibile de pe la noi. Nu mi-o luati in nume de rau, mi-e practic imposibil sa vin personal. Cu tot respectul, astept raspunsul dumeavoastra ................................................................................................. Buna ziua, Aceasta facilitate pe care noi o acordam celor care folosesc plantele, nu cred ca o mai intalniti undeva. Ati vazut ca inca din prima discutie v-am spus ca va restituim banii. De la inceput spunem tuturor ca au fost si persoane la care organismul nu a raspuns pozitiv. Faptul ca dumneavoastra locuiti in alta localitate si nu va puteti deplasa pentru a ridica banii, nu inseamna ca noi nu dorim sa vi-i restituim. Regulile de restituire a banilor sunt publice pe site-ul nostru si trecute inclusiv pe prospectul de folosire. De asemenea ele sunt spuse personal fiecarei persoane care doreste sa foloseasca aceste plante inclusiv celor care vin sa cumpere pentru alte persoane. Referitor la bloguri, in masura in care imi veti permite sa postez integral aceasta discutie pe blogul nostru (http://deniplant.blogspot.ro/ ) , aveti permisiunea din partea mea de a o publica pe orice site sau blog doriti. -- Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ........................................................................................................ Bineinteles ca aveti permisiunea sa publicati conversatia noastra. Cred ca astfel mai multi clienti vor intelege cu adevarat ce inseamna garantia, asa cum am facut-o eu pe propria piele. In special cei din alte localitati. Renunt la bani, nici o problema. Voi trimite problema mea la blogurile zoso.ro si arhiblog.ro. Multumesc ....................................................................................................... Buna ziua Imi pare rau pentru neintelegere. Pentru a demonstra ca dam dovada de transparenta, corespondenta cu dumneavoastra a fost publicata pe blogul nostru la adresa : http://deniplant.blogspot.ro/2012/07/au-fost-si-persoane-la-care-organismul.html - Cu stima, Gheorghe Giurgiu ........................................................................................................ romeo-florentiu oanta romeooanta@gmail.com 16:27 (acum 1 minut) către mine Multumesc. O zi buna! .............................................................................................................

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic