miercuri, 7 martie 2012

tatal meu care a fost diagnosticat cu psoriazis palmo - plantar

Buna ziua,

Am gasit la d-voastra ceaiul DENIPLANT si as dori sa il achizitionez, am vrut sa lansez comanda on line, dar din pacate se cer prea multi pasi pentru a creea cont la d-voastra, iar eu sunt la munca si nu prea am timp liber, de aceea as dori sa stiu, daca se poate face comanda si in alt fel. Multumesc

Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la biroul din Bucuresti o
data la 4 saptamani . Luna aceasta pe data de 24.06.11

Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881
sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Buna seara,

Multumesc mult pentru raspuns, imi pare rau insa ca nu voi putea cumpara ceaiul Deniplant, problema este ca nu sunt din Bucuresti si doream sa cumpar acest ceai pentru tatal meu care a fost diagnosticat cu psoriazis palmo - plantar. Si care dupa tot felul de tratamente, unguente si regim alimentar se confrunta cu aceleasi probleme. De aceea speram sa pot achizitiona ceaiul d-voastra (despre care am citit ca este foarte eficient), on line cu livrare prin serviciul de curierat.

Multumesc incaodata pentru timpul acordat.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic