vineri, 28 octombrie 2011

am psoriazis de mai bine de 10 ani

Buna ziua,

As dori sa stiu cum se poate achizitiona ceaiul dvs, am psoriazis de mai
bine de 10 ani, vine, pleaca... dar mai nou, dupa ce am nascut, s-a agravat
si mi-a aparut si pe picioare, maini, nu mai spun de scalp.
Am un prieten care s-a vindecat in urma folosirii ceaiului dvs.
Multumesc mult pentru raspuns, stiu ca pretul este undeva in jur de 150 ron.

Este posibil sa fie trimis prin posta si eu sa trimit banii intr-un cont?
Multumesc.
M......... M.....

Buna seara
Plante deniplant se pot obtine numai de la biroul nostru din Bucuresti pe data de 11.11.11
Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881 sau 02123358973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Multumesc,
O sa va sun luni pentru programare.
Seara buna.
Ma,,,,,,,,,,,,,

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic