joi, 22 septembrie 2011

Am intrat si am citit cateva detalii pe site-ul dumneavoastra si am fost convinsa sa cumpar ceaiul Deniplant .

Buna ziua,
Am intrat si am citit cateva detalii pe site-ul dumneavoastra si am fost convinsa sa cumpar ceaiul Deniplant.

Ma intereseaza cum si cand pot intra in posesia ceaiului, mentionez ca este prima data cand comand si as vrea sa-l folosesc pentru problema mea la nivelul scalpului.

Mi s-a spus ca este o dermatita seboreica.

Multumesc anticipat in asteptarea unui raspuns.
O zi placuta.

Buna seara,
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la bucuresti de la biroul nostru pe data de 14.10.11 intre orele 14-16.
Pentru detalii si programari puteti suna la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
gheorghe giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic