joi, 5 mai 2011

ceaiul deniplant se poate cumpara doar de la Bucuresti?

Jude Dana: buna
giurgiu gheorghe: buna ziua
Jude Dana: ceaiul deniplant se poate cumpara doar de la Bucuresti?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: pe data de 27
giurgiu gheorghe: doriti sa va fac o programare?
Jude Dana: nu pot sa vin
Jude Dana: de ce nu-l mai trimiteti prin posta?
giurgiu gheorghe: la posta nu mai primeste colete asa mici
Jude Dana: era mai convenabil pt toata lumea
giurgiu gheorghe: da
Jude Dana: il puteti pune intr-o cut mai mare
giurgiu gheorghe: am desfiintat acest serviciu care se ocupa cu acest lucru
Jude Dana: n-am posibilitati financiare sa vin in fiecare luna la bucuresti
Jude Dana: pt dvs nu conteaza clientii bolnavi?
Jude Dana: ati uitat cum e sa fii disperat?
giurgiu gheorghe: cand am putut am trimis prin posta
giurgiu gheorghe: acum nu sunt eu vinovat de serviciile postei
Jude Dana: si acm se poate doar sa vreti
Jude Dana: sunt nnn posibilitati
Jude Dana: de ce nu-l puneti intr-o cutie mai mare?
giurgiu gheorghe: ok vad ca discutam in contradictoriu
Jude Dana: da pt ca stiti ca am dreptate
Jude Dana: credeti ca toata lumea castiga zeci de milioane ca sa poata venii la buc?
Jude Dana: nu-i corect ca nu ati vrut sa gasiti o cale de mijloc pt cei saraci
Jude Dana: de obicei cei bolnavi sunt si saraci
BUZZ!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

1Va trimit eu d-na Jude.Daca vedeti mesajul spuneti-mi. Pun eu in cutie mai mare si trimit ramburs, ar trebui ca d-l Giurgiu sa gaseasca o solutie! Nu se poate asa ceva!!! M-am enervat citind discutia

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic